Náhradný kočík pri reklamácií – ako jediní na Slovensku

Chybu či poruchu vyrieši náhradný kočík

Ako jediní na Slovensku prinášame službu náhradný kočík. Čo to znamená? Záleží nám na vašej spokojnosti nielen pri kúpe kočíka, ale aj pri jeho používaní.

Avšak niekedy sa môže vyskytnúť drobná chybička či porucha počas užívania kočíka, a teda je potrebná reklamácia. Nezúfajte. Nemusíte obmedziť kočíkovanie a ani narýchlo zháňať nový dočasný kočík, pretože vám poskytneme náhradný kočík.

1.
Ako funguje náhradný kočík?

Ak od nás kúpené kombinované kočíky (Anex, Bebetto, Junama, Roan či iné modely) nie je možné používať a ešte stále sú v záruke, stačí nás informovať.

Ihneď pošleme kuriéra, ktorý na uvedenú adresu dovezie náhradný kočík, príp. jeho časť (koliesko, konštrukcia atď.) a vy mu odovzdáte reklamovaný kočík, resp. jeho časť. Ide o rýchly, jednoduchý a pohodlný proces.

2.
Pre koho je služba určená?

S nami budete mať kočík vždy k dispozícii a môžete si užívať jedinečné spoločné  chvíle s vaším dieťatkom. Dodáme, že služba náhradný kočík je dostupná len pre prvého majiteľa kočíka, t. j. toho, kto od nás kočík kúpil.